A vizsgára jelentkezés meneténél megmarad a hagyományos papír alapú jelentkezési forma. Az online felület kényelmesebbé teheti a jelentkezés és a fizetés folyamatát. A vizsgára való jelentkezéshez szükséges formanyomtatvány a dokumentumok menüben található.
A jelentkezés menete a következő:
1. Előkészületek
A képzőtől kapott tanusítványt és a kitöltött jelentkezési lapot vagy számítógépen kitöltött .doc és .docx, vagy jó minőségű pdf, jpg formátumban szkennelje be, és mentse el számítógépén. Amennyiben pótló vagy javító vizsgázó, szkennelje be az előző vizsgán kapott törzslap-belívet is.
Ha elektronikus aláírással rendelkezik a tanúsítványa azt töltse fel egy az egyben, nincs szükség szkennelésre, az eredeti pdf állományt töltse fel.
Ezeket a dokumentumokat kell a regisztrációs felület végén feltölteni. A regisztráció elfogadásánál ezen iratokat ellenőrizzük, majd elfogadjuk a regisztrációját és felvisszük Önt az adatbázisunkba.
2. Regisztráció
Regisztrálni legkésőbb a tervezett vizsga előtt 16 nappal, vizsgára jelentkezni és a vizsgadíjat kifizetni a vizsga előtti 16. napig lehet. Regisztrációját a vizsga napja után törölni fogja a rendszer.
Keresse fel a www.barhacsfuggetlenvizsgakozpont.hu weboldalt.
A menüsorban válassza ki a „REGISZTRÁCIÓ” menüpontot, vagy kattintson a REGISZTRÁCIÓ gombra.
Töltse ki a regisztrációs űrlapot személyi okmányai alapján, valós adataival. A csillaggal jelzett mezők kitöltése kötelező (A csillaggal nem jelölt beviteli mezők megadása nem kötelező).
A regisztráció kérését a felület addig nem engedi tovább, amíg a csillaggal jelölt mezőket hiánytalanul ki nem tölti, illetve kötelező érvénnyel fel nem tölti a vizsgára jelentkezéshez szükséges dokumentumokat.
Amennyiben pótló- vagy javító vizsgázó, ugyanitt csatolja be az előző vizsgán kapott törzslap-belívet.
A regisztrációhoz szükséges e-mail címét kérjük figyelmesen ellenőrizze le. A regisztráció és minden további értesítés erre az e-mail címre érkezik meg.
Amennyiben mégsem érkeznek meg a levelek (ellenőrizze a levelezésében a spam mappáját), és helyesen adta meg regisztrált e-mail címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot a munkatársainkkal (info@barhacs.hu).
3. Fájl feltöltése
Töltse fel a vizsgára bocsátáshoz szükséges dokumentumokat pdf vagy jpg formátumban. Kérjük az elektronikusan aláírt pdf-eket ne szkenneljék be újra, hanem azt töltsék fel közvetlenül a weboldalra.
Amennyiben pótló vagy javító vizsgázó, ugyanitt csatolja be az előző vizsgán kapott törzslap-belívet.
4. Fiókom
A sikeres regisztrálásról szóló e-mail értesítése után lépjen be a fiókjába. Itt válassza ki a “VIZSGÁK” menüpontot.
5. Vizsga kiválasztása
A megjelenő vizsgalehetőségek közül válassza ki az Önnek megfelelő vizsgát. Foglalja le jelentkezésével a helyét a megfelelő időpontban és helyszínnel rendelkező vizsgájára.
Csak olyan vizsgára tud jelentkezni, melynek időpontja és a jelentkezése között legalább még 15 nap van.
Majd menjen a kosár tartalmához és kezdje meg a fizetési folyamatot.
6. Vizsga fizetése
A vizsga kiválasztásakor a „Kosár”-ba kerül a kiválasztott vizsgája. A kosárba lépve tudja elindítani a fizetési folyamatot, bankkártyával (SimplePay-en keresztül), illetve átutalással tud fizetni.
Ha banki átutalással fizet, a tervezett vizsga időpontja előtt legkésőbb 18 nappal tegye azt meg.
A regisztráció jóváhagyását követően minél előbb válasszon időpontot, mert a vizsgahelyek folyamatosan telnek meg.
Ha a lefoglalás és a kosárbatétel napját követő 72 órában nem történik meg a fizetés, a foglalását automatikusan törölni fogja a rendszer.
A sikeres folyamat végén E-számlát küld a rendszer az Ön e-mail címére, illetve értesítést kap a vizsga részleteiről. Amennyiben papír alapú számlára van szüksége, kérem vegye fel a vizsgaközpont munkatársaival a kapcsolatot.
Innen kezdve nincs más dolga, mint a kiválasztott vizsgahelyszínen és időpontban a vizsgafeladatoknak megfelelő öltözékben megjelenni a vizsgán. Hozza magával személyigazoló okmányát, a képzőtől kapott tanúsítvány és a kitöltött, aláírt jelentkezési lap eredeti példányait, valamint íróeszközt